pelawat

free counters

Sabtu, 1 Januari 2011

terima kasih


terima kasih


sempena tahun baru ni aku nak tunjuk 1 barang baru pemberian jakionline inc masa dia datang kat tempat aku diparit yaani.terima kasih.banyak barang yang dapat dan banyak juga duit yang keluar tapi tak kisahlah janji barang baik punya...kepada semua selamat tahun baru.



sebelum kasut ngan jeket tu dipakai wat pegi keja pakai dulu wat jaga kampung waktu malam.dengan basikal tua reliegh 28 inci,kasut sefty,jeket pantul cahaya ,silau tu.....belum tambah silau kepala aku lagi tu.

2 ulasan:

  1. Hah! bro!! kau dah ada kat sini..!! lg senang la nk berhubung.. kat sana tu pening sikit la! hehehe!!

    BalasPadam
  2. untuk kesenangan pembaca aku kini ada di wordpress dan blogspot.aku pun pening sikit kat sini.apa yang ada di sini ada juga di wordpress.apa apa pun tahniah dan tima kasih sebab yang pertama.

    BalasPadam