pelawat

free counters

Rabu, 5 Januari 2011

COCACOLA


petang tadi ronda ronda terjumpa tempat pembuangan botol lama cuba cuba tengok banyak botol yang dah arwah yang aku pelik botol mabuk2 tak pecah lak tu.botol coke ni mulanya tak menarik perhatian aku tapi bila aku belek tulisan dah tak berapa nampak dengan tapi tengok dekat dekat boleh nampak tulisan cocacola depan belakang dengan tulisan embos trade mark registered.




kat bahagian bawah tulisan u 50  SG 220   9.



botol mirinda yang dah arwah ada masa aku nak bawa peralatan nak korek lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan