pelawat

free counters

Ahad, 16 Januari 2011

kemas botol


hari minggu ni aku dan komeng pergi mencari botol di kedai lama kat tempat aku ,yang aku dah kenal pasti tempohhari.mula mula tokey kedai tu tak mau jual tapi aku kata botol yang bersepah dan yang pecah aku susun setempat .akhirnya dia setuju tapi dengan syarat satu botol 1 ringgit setelah semua setuju bermulalah kerja aku sebagai pengemas botol tak rasmi.setelah aku basuh inilah hasilnya.







inilah antara botol yang sempat aku selamatkan ada masa nanti aku akan publishkan satu persatu.walau pun penat mengemas botol tapi puas hati.


 


 


 


 


 

4 ulasan:

  1. Syabas bro! ada yang kau dapat tu memang rare! walaupun kondisi yang tak berapa bagus tapi yang penting kau dapat jumpa model-model yang semakin susah nak jumpa sekarang! Tahniah!!

    BalasPadam
  2. orang yang tunjuk ajar samalah cam cikgu,kira kau dah macam sifulah .

    BalasPadam