pelawat

free counters

Selasa, 4 Januari 2011

botol ??


aku tak pasti ni botol apa aku tengok nampak menarik je siap ada tempat pemegang lagi tu,aku pun ambiklah..



lebel tak berapa jelas tapi boleh dibaca sikit2 concntrated soluble essence CHERRY CIDER SPECIAL



5 ulasan:

  1. Kalau kau nak tau, ni lah pati air soda! Aku ada beberapa biji berlainan perasa, cherry cider ni pun aku ada, selain dari vanilla, orange, soda dan berbagai lagi lah.. Tak silap botol pati ni dulu diimport dari UK.. cuba kau intai-intai tengok kat label tu ada tak buatan mana?? Bagus la kau simpan botol mcm ni kerana ada kena mengena jugak dgn air soda.. Ibu air soda la kirannya ni bro!! Kau tengok kat blog Botol Soda aku, ada aku crita sikit perihal botol pati ni..

    BalasPadam
  2. aku dah tengok kat blog kau sebelum aku tulis aku takut salah,manalah tau kot air todi.kat botol ada tulis greet britan.ada 1 botol ada banyak hirisan kayu ada air sikit bau cam air sarsi.terima kasih atas info ni.

    BalasPadam
  3. Acid jom ke KL mabok teh 29 Jan 2011 ni.
    cuba nak rasa pati air soda + teh tarik kat KL pulak.

    BalasPadam
  4. kalau tumpang kau jalan terusss

    BalasPadam
  5. Bro Jaki, Acid.. Apa lagi, jom la meriahkan majlis!!

    BalasPadam