pelawat

free counters

Ahad, 16 Januari 2011

cocacola 290 depan belakang


antara botol yang aku dapat dalam sesi kemas botol tadi ialah cocacola trademark registered cont 290 ml.depan belakang logo dan tulisan yang sama ,aku pasti colecter lain dah berlambak lambak botol ni ,bagi aku yang baru bermula ini satu penemuan berharga.




depan belakang serupa



hanya tulisan embos GG dan 8-20 yang tertera di badan botol dibahagin bawah botol tiada tulisan.penat pun hilang bila dapat botol begini dengan harga 1 ringgit.


4 ulasan:

  1. Bro! Tahniah aku ucapkan kpd kau kerana dapat botol yang aku aggap amat susah dijumpai! 14 tahun main botol baru aku jmpa model ni, model nombor 5 dalam variasi Coke Malaya. Botol ni digelarkan botol 'Berdarah' oleh En.Mat kita.. Jadi aku ucapkan tahniah sekali lg pada kau bro! lu memang dasyat! Aku respek!!

    BalasPadam
  2. terima kasih atas sokongan dan semangat..jangan cakap cam tu segan lah aku.

    BalasPadam
  3. Nak segan apa.. ramai yang jeles kat kau ni!! hahahaa..

    BalasPadam
  4. aku orang baru kalau aku cakap aku respek kat kau orang tak pelik.tapi itu dapat atas usaha dan nasib.

    BalasPadam