pelawat

free counters

jumlah pembaca

Isnin, 31 Januari 2011

perjalanan balik


botologi hi tea banyak kenangan sepanjang perjalanan pergi,kenangan berjumpa kolekter kolekter di ipoh station antik cafe.kenangan perjalanan balik.dari kl 3.30 petang sampai batu pahat 7.30 sampai rumah 8.30.terkandas di bawah restoran jejantas air keroh sebab bas rosak.hujan lak tu ,aku pun tolong lah driver bas tu betulkan nak senang keja aku masuklah bawah engin bas .tak lah tau sangat boleh lah sikit sikit .lepas siap terus posing kat belakang engin bas.jangan beli pulak nombor tu.




tak perasan lak aku masa masuk bawah engin kepala aku kena minyak hitam terpaksalah driver bas lapkan,tak tahan silau berkilat kot walaupun hari hujan,hai macam macam hal ...sabar...apa hal pun botologi hi tea memang seronok rugi sapa tak pergi.

2 ulasan:

  1. Haha.. bro aku dengar kau memang boleh repair enjin keta dan moto je! enjin bas pun kau godek?? Dasyat!! Ada masa nanti aku ke tempat kau pulak.. Ada dapat info lubuk botol nanti kat sana aku datang cari kau!! hehee..

    BalasPadam
  2. kalau boleh semua aku nak godek..datanglah korek mengorek,gali mengali tu yang best tu..

    BalasPadam