pelawat

free counters

jumlah pembaca

Ahad, 2 Januari 2011

coke


coke ni aku mintak ngan taukey kedai masa nak  balik.dah terbongkang kat tepi kedai.baik aku minta nasib baik dia bagi.tak tau lah ni coke mana dan nombor berapa.



cocacola isi 285 ml



cocacola versi cina isi 285 ml

2 ulasan:

  1. Coke Malaya lebel Merah takde 'Ribbon' ni antara botol coke local no.13 yang makin payah kita nak jumpa.. Kalau jumpa pun kondisi rabak terutama di bahagian tulisan 'Tanda Perniagaan Berdaftar'.. Ada satu model lagi yang takde Ribbon ni, sebelah belakang tulisan 'COKE' no.12, (takde tulisan cina). Apa-apa pun kira dasyat la kau boleh dapat model ni! Tahniah bro!!

    BalasPadam
  2. terima kasih nanti aku carik lagi

    BalasPadam