pelawat

free counters

Isnin, 17 Januari 2011

tan yee siang


botol ni tak dapat aku pasti kan gambar apa sebab logonya dah tak nampak tapi yang pasti ni botol tan yee siang cap ayam .kat belakang botol masih nampak lagi


this bottle is property of TAN YEE SIANG aerated water works.

botol cap ayam ada juga yang embos 400 ml.ada gambar yang aku minta dari bro megat untuk lebih lanjut  boleh pergi ke http://mgtbobber.blogspot.com

4 ulasan:

  1. Tan Yee Siang printed yang kau dapat tu logo depan ada gambar ayam jugak macam kat belakang tu cuma lebih berwarna di bahagian depan, aku takde botol cap ayam yang printed ni tapi member yang lain ada la.. nanti aku usahakan gambar botol ni..

    BalasPadam
  2. botol kicap cap ayam kot.. hehe.. anyway tahniah bro acid, BR mmg kompom xtau bab2 botol ni..

    BalasPadam
  3. aku mulanya pun tak tau.dengan adanya teman teman bagi tau.sekarang tau lah sikit sikit.bukan aku je teman taman yang tak tau pun boleh jadi tau.betul tak.

    BalasPadam