pelawat

free counters

jumlah pembaca

Rabu, 9 Februari 2011

sundrop


sundrop yang aku ada ni mungkin dari era 80 an.sundrop yang pernah aku nampak ada 4 jenis yang aku lihat di http://mgtbobber.blogspot.com dari blog bro megat.gambar di bawah untuk lebih lanjut boleh ke link diatas.



dari apa yang aku lihat botol diatas  mengunakan penutup jenis ceper.



mengunakan penutup jenis pusing bertulis.purdy's,imported by allswell pte. ltd. 875 bukit timah road singapore.di bahagian tepi penutup,sundrop fruit juice (m) sdn bhd 151 batu kitang road,kuching malaysia.berserta logo crown.

3 ulasan:

  1. syabas Bro, memang cun botol kontot sundrop nie

    BalasPadam
  2. Memang ni salah satu dari variasi Sundrop bro.. Dalam blog aku tu memang aku tak masukkan botol ni sebab aku terlupa!! Terima kasih kerana mengingatkan aku balik! Heheeh!!

    BalasPadam
  3. bro iaryylr
    terima kasih

    bro mgt
    biasanya bila aku dapat satu satu barang terlebih dulu aku rujuk kat blog otai otai.terima kasih buat otai otai dan untuk kau juga.

    BalasPadam