pelawat

free counters

Khamis, 10 Februari 2011

7 up 7 fluid ounces


aku ingat 7 up aku dah cukup hinggalah aku dapat 7 up dibahagian bawah tulis 7 fluid ounces.berbeza yang aku ada contents 200 ml,berapa banyak la 7 up ni baru cukup 1 set.




ini ajelah keluarga botol 7 up yang aku ada buat masa sekarang,tak taulah kalau esok lusa dapat yang lain pulak,manalah tau..



3 ulasan:

  1. banyak tu bro, saya cuma ada 2~3 botol saja, syabas! teruskan usaha! satu kepuasan!

    BalasPadam
  2. Haa! Pasal 7up ni kau kena tanya king 7up!! Blogger sama tak serupa!

    BalasPadam
  3. iaryylr
    itu je yang lain dan aku ada.tak lah banyak mana,cam yang orang lain.cam mana nak sebut nama kau ye,aku baca sekali bunyi arab daa.

    mgt
    king 7 up belum baca kot.

    BalasPadam