pelawat

free counters

jumlah pembaca

Sabtu, 5 Februari 2011

mission beverages


baru 2-3 jam yang lalu aku terima kunjungan bro wadi dari kl yang aku kenal masa botologi hi tea tempohari.hasil kunjungan tu dapatlah aku botol ni dan botol pepsi cola no 2.hasil pertukaran 1 botol fn 200 ml ,1 gelas sprite bintang dan 1 gelas fn.pertukaran tu tak berapa penting yang lebih utama persahabatan.dapat juga aku botol mission beverages yang lebih elok dari botol disebelah kiri yang aku dapat sebelumnya.



MISSION BEVERAGES



naturally good .exclusive property of mis-sino company ltd singapore.


 

6 ulasan:

  1. Waah!! kau dapat kunjungan dari otai botol tu bro!! Hahaa! Apa-apa pun tahniah kerana dapat botol Mission tu.. Kalau kau perasan botol Mission ni ada dua jenis..!

    BalasPadam
  2. Bro.. kau cari botol Pepsi no.1 ya?? Kau nak ke?? aku ada lebih.. Kita tukar suka sama suka la..

    BalasPadam
  3. nak bertukar pandangan segan juga aku nak tunjuk koleksi botol yang aku cari selama 3 bulan.kurang lagi.... nak kena usaha lagi tu,ni mesti bro wadi cakap aku geram ngan botol pepsi no 1.boleh nanti aku e mel kan gambar dia .

    BalasPadam
  4. Aku tak jumpa pun dia lagi bro.. aku tau pun kau yang crita ni.. hahaaa..

    BalasPadam
  5. aku cerita kat dia aku geram ngan pepsi no.1 sebab aku punya logo tak nampak.aku cakap kat atas bumbung keta mgt ada botol tu tapi aku segan nak tanya.

    BalasPadam
  6. Boleh bro kalau kau nak.. kita tukar je la, apa nak segan???

    BalasPadam