pelawat

free counters

Ahad, 27 Februari 2011

long chan bros 400 ml


long chan bros 400 ml keluaran syarikat di melaka .akhirnya dapat juga aku botol 400 ml ni,kalau boleh aku nak simpan botol soda dari semua negeri,itu pun kalau dapat.


2 ulasan:

  1. Tahniah bro dapat botol ni!! Kira dah payah jugak nak dapat model ni sekarang.. Nak kumpul botol dari setiap negeri satu cadangan yang bagus tu bro! Aku duk buat macam tu jugak tapi masalahnya wakil Perlis dan Terengganu ni tak dapat-dapat lagi.. Air botol kampung tak kira la bro..! hehee..

    BalasPadam
  2. hajat dihati je,tak tau boleh dapat ke tidak

    BalasPadam