pelawat

free counters

Isnin, 7 Februari 2011

coke embos 250 ml


cocacola embos ni aku dapat kat tempat barang terpakai di rengit.kali pertama aku datang anak tokey kedai tu cakap tak nak jual.kali kedua aku datang aku terus jumpa tokey kedai tu katanya tak nak jual,setelah proses pujuk memujuk akhirnya dapat juga aku coke ni dengan harga rm 10.kira ok lah ,kalau 100 aku tak beli.



cocacola 250 ml


 



2 ulasan:

  1. syabas Bro!, tingkat kan usaha, barang emboss memang menarik! lagi coke!

    BalasPadam
  2. tima kasih..lagi menarik bila harganya tak mengarut.

    BalasPadam