pelawat

free counters

jumlah pembaca

Rabu, 2 Februari 2011

puzzle cocacola

 

puzzle cocacola ni aku dapat pada 30-1-2011 kat tempat barang terpakai di rengit.ronda ronda jumpa lak puzzle ni .ada 49 gambar semuanya .nak kumpul satu satu lambat,ni beli satu dapat macam macam gambar.puzzle ni kalau kecaikan belum  tentu boleh pasang balik ni.kalau boleh pasang pun berapa lama boleh siap tak taulah.

6 ulasan:

  1. Bro...dah dapat izin tuan tanah nak korek botol aritu ke belom...nak join ni...hehehehe

    BalasPadam
  2. bolehlah buat ada ada.tuan tanah belum dapat kesan sebab berada di luar kawasan liputan aku tempat tu pun banjir sekarang ni.

    BalasPadam