pelawat

free counters

jumlah pembaca

Khamis, 9 Disember 2010

TIN DUIT MILO


TIN DUIT MILO


tin duit milo ni aku dapat sama hari dengan tin duit cap teko.3 barang aku dapat hari tu tin milo,tin cap teko ngan poster dumex,aku dah tanya pada taukey kedai tentang tin duit tapi dia kata dah tak de.aku pun parking motor kat kedai dia aku ronda jalan kaki,kedai ke 2 aku pegi ada tin duit milo,dia cakap harga nak jual ,bila aku suruh ambik aku nak tengok,dia kata kalau ada duit boleh tengok .aku terus blah maklumlah aku datang pakai baju kerja jalan kaki lak tu.kalau ada sapa berhajat aku boleh setelkan.kedai ke3  aku dapat tin cap teko ngan poster dumex.balik nak amik moto aku saja je tunjukkan apa aku dapat time tu juga dia cari tin dia rupanya kat luar kedai.siap dia tunjukkan 2 biji lampu gasolin nak jual.dapat juga aku tin ni.



SEMOGA MAKMUR SENTIASA



SEMOGA MAKMUR SENTIASA setelah dialih bahasa.pandai pandai je aku ni..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan