pelawat

free counters

Ahad, 12 Disember 2010

coke 290 ml cina panjang


coke 290 ml


coke 290 ml ni aku dapat kat rumah tinggal kat estet di yong peng .kata megat ni keluaran ke 7.ada tulis TRADE MARK REGISTERED CONT 290 ML.



 



kat bahagian ni ada tulisan cina 8 perkataan .ni lah agaknya dinama kan cina panjang.




komeng sedang mengali botol



tempat ni biasanya dulu ada pokok bunga gunakan botol sebagai pagar.



banyak botol dapat tapi tulisan dah tak nampak coke 290 ni satu yang nampak ok.


SASARAN PENCARIAN



 



rumah tinggal lama biasa nya ada banyak botol tapi tak pasti lah botol air atau botol kicap yang banyak.tapi kena pastikan tempat yang kita masuk telah dapat kebenaran tuan tanah atau warisnya terlebih dahulu.ni rumah tinggal atuk komeng sebab tu dia ada sekali.

2 ulasan:

  1. Bro, korek semua! selepas itu beri pada saya!, he he he!, gurau jer bro!

    BalasPadam
  2. dah korek semuapun tapi letak balik satu je yang sempurna.kalau de lebih apa salahnya .

    BalasPadam