pelawat

free counters

Khamis, 23 Disember 2010

beg pepsi


beg sandang PEPSI

beg pepsi ni aku dapat masa aku ronda kat pasar karat batu pahat.mulanya aku malas nak beli bila fikir payah nak jumpa ,ada logo pepsi lak tu,yang paling best ada pulak colecter yang suka kumpul barang pepsi .tak kisah beg ni asal dari mana yang penting ada logo pepsi .ni chenta pepsi suka ni..


pandangan sisi


dah pakai ok  gak

2 ulasan:

  1. Tak kira apa barang pun bro. janji ada logo air soda!! hehe! SELAMAT TAHUB BARU 2011!!

    BalasPadam
  2. ya..betul janji ada logo air soda sebat..

    BalasPadam