pelawat

free counters

Isnin, 13 Disember 2010

mirinda


mirinda pertama yang aku dapat warna hijau .bila dah dapat lain baru seronok macam macam gambar ada.yang hijau tu logo dah samar samar tapi sama ngan yang nombor 2.



2 ulasan:

  1. Nak crita pasal Mirinda ni bro lg letih.. hehehee.. ada berbelas jenis.. yang kau ada tu yang warna hijau dari era lewat 60an hingga awal 70an.. logo sama dengan yang sebelah tu.. kalau kau nak cari, kau cari yang botol hijau logo mirinda 'M'.. ada 3 jenis.. botol Mirinda yang pertama kat Malaya botol pendek 200ml, memang cantik bro.. nanti aku bagi gambar..

    BalasPadam
  2. kalau otai letih aku lagilah letihhh.aku baru dapat lagi tulisan tegak daun tegak dengan tulisan tegak daun condong.satu lagi tulisan condong ,daun condong beza 285 ml satu ada satu lagi takde.nanti kalau aku jumpa lagi ada je yang lain .sekali pandang cam sama.cam ni baru mancabar .lama lama seronok lak..

    BalasPadam