pelawat

free counters

jumlah pembaca

Sabtu, 19 Mac 2011

botol botol botol

pagi semalam jumaat pagi lagi bro wadi dari kl dah sms kata nak turun batu pahat,ada can korek korek botol ni,biasa nya ada je botol free yang dia dah terlebih untuk bagi kat aku.petang sampai juga dia kat rumah aku dapat juga aku 3 biji botol dari dia kebetulan aku tak de botol tu,dah sampai sini apa lagi..


bro wadi banyak ambik botol chin sin,nak bagi kawan kawan ke?sapa nak jumpa dia ..



tokey senyum memanjang ..senyum ada makna tuu..



aku punya ada perrcuma ada yang bayar ,akan diceritakan satu persatu di keluaran akan datang.



free..cam ne boleh dapat tunggu...



taklimat tentang botol terima kasih bro wadi senang senang datang lah lagi.dah terlanjur datang  aku kirim sekali sekali botol dan barang untuk kawan kat kl tu jimat sikit tak yah pos,kalau dah sampai cerita lah kat blog boleh kongsi info pasal botol,okey bersambung..

2 ulasan:

  1. Syabas Bro! memang syok rasanya xtvt begini, secara tidak langsung meluaskan pandangan, minda, bermasyarakat dan yang baik-baik.

    BalasPadam
  2. lagi seronok kalau dapat buah tangan percuma..

    BalasPadam