pelawat

free counters

Ahad, 21 Ogos 2011

iklan besi shelltox

acidweldingada 2 jenis je papan iklan besi shelltox yang aku ada ,biru dan hijau ,pernah juga aku nampak yang kaler merah.keadaan tak berapa cantik tapi ok lah sebab dapat percuma je dari kedai lama yang dah tutup..sekarang ni dah tukar nama ke sheildtox.




 

Ahad, 14 Ogos 2011

papan iklan fn

papan iklan fn cordial juga berfungsi sebagai tempat mengantung barang barang.papan iklan ini diperbuat dari kertas dan frame nya dari kayu aku dapat dari kedai lama yang dah tutup.mengikut gambar botol cordial ini mungkin iklan ni dari era 70 an.




Rabu, 10 Ogos 2011

mirinda tin besi

 


mirinda tin besi ni berperisa oren ada sedikit karat di bahagian belakang.




 

 

 

 

 

 

Selasa, 9 Ogos 2011

papan iklan besi vicks



papan iklan vicks ni daripada besi juga merupakan tempat mengantung barang barang.papan iklan ni aku dapat dari kedai india muslim yang dah lama tutup sebab balik negeri.walaupun kurang cantik tapi ianya percuma..sebab aku minta dengan tuan punya kedai ada 4 barang yang aku dapat kat sini iaitu 2 iklan shelltox,1 iklan f&n cordial.





Isnin, 8 Ogos 2011

7up tin besi


tin 7 up besi tentu ramai dah ada tapi aku baru dapat,keadaan agak kurang baik..tapi bolehlah buat simpanan sendiri,tin ni belum buka lagi tapi airnya dah tak de sebab kat tin ada karat dan ada lubang kecik.biasalah dah lama besi lak tu..