pelawat

free counters

jumlah pembaca

Isnin, 21 Mac 2011

botol guli


pastinya ramai yang ada menyimpan botol codd yang dasat dasat seperti fn ,kinta aerated water dan banyak lagilah,bagi aku sebiji botol guli pun takde sehingga lah aku dapat botol ni semasa mencari dengan bro wadi tempohari,yang tak sedapnya tokey tu kata botol ni dari jepun,yang sedapnya ianya percuma tokey tu bagi.jenama glinter,glass ball soda drink.bagi aku yang tak pernah mempunya botol guli ianya terlalu menarik.





setelah aku belek belek terpandang pula perkataan sold agent-KEKO MARKETING (M) SDN BHD no 3178 mukim 15 lot5777 jalan seladang satu,taman selamat 14000 bukit mertajam peneng,malaysia adakah air ni dari jepun untuk pasaran malaysia atau dari malaysia untuk pasaran jepun.tak pernah nampak pulak aku air ni dijual kat tempat aku tak tau lah kalau kat tempat lain ada.kalau ada info tentang botol ni sila beritahu,untuk dikongsikan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan